Matematică de 5 stele este un proiect inclus în caledarul CAEM.
Beneficiarii direcți sunt atât elevii claselor I-VIII din Școala Gimnazială nr. 5 și din alte școli din București cât și cadrele didactice participante.
Beneficiarii indirecți sunt părinții elevilor care participă la activitățile proiectului precum și diverși parteneri care reprezintă comunitatea.
Activităţi propuse, în ordinea în care se vor desfăşura, sunt:
- Organizarea echipei de proiect
- Promovarea proiectului
- Organizarea concursului de matematică
- Desfășurarea concursului de matematică
- Monitorizarea și evaluarea proiectului
Află mai multe despre proiect >>
Folclorul – tezaur al culturii naționale este un proiect inclus în caledarul CAEM.
Beneficiarii direcți sunt atât elevii claselor I-VIII din Școala Gimnazială Nr. 5 și din alte școli din București cât și cadrele didactice participante.
Beneficiarii indirecți sunt părinții elevilor care participă la activitățile proiectului precum și diverși parteneri care reprezintă comunitatea.
Activităţi propuse, în ordinea în care se vor desfăşura, sunt:
- Organizarea echipei de proiect și promovarea acestuia
- Arta populară și locul ei în cultura națională
- Tradiții populare
- Monitorizarea și evaluarea proiectului
Află mai multe despre proiect >>
Şcoala Gimnazială Nr. 5 din Bucureşti, desfăşoară în perioada martie – iunie 2107 proiectul CAMPIONII MATEMATICII, conform Calendarului Activităților Educative Municipale 2017, Domeniul Tehnic – Științific – Economic.
Proiectul vizează elaborarea unui program complementar de pregătire la matematică pentru clasele I-VIII, in vederea dezvoltării competenţelor elevilor şi motivării acestora în studiul acestei discipline.
Află mai multe despre proiect >>
Motivația pentru învățare în școală
Pe parcursul anului școlar 2015 / 2016, școala noastră, prin profesorii: Cornelia Ghiță, Gabriela Toader, Ioana Niculae și Irina Petcu, participă la proiectul Institutului de Științe ale Educației „Motivația pentru învățare în școală”.
Specialiștii au încercat să identifice pârghiile prin care se declanșează motivația pentru învățare, dar și acele tehnici și strategii prin care adulții din școală – în principal profesorii și directorii – pot crește motivația elevilor.
Află mai mult despre proiect >>